Osnovna svrha politike privatnosti jeste da bi trebalo da znate koje informacije prikupljamo od Vas i kako ih možemo koristiti. Obzirom da veoma ozbiljno shvatamo zaštitu korisničkih ličnih podataka, naša namera je da se osećate sigurno dok ste na našem sajtu. Sve Vaše lične podatke dobijene preko našeg sajta, obrađujemo u skladu sa zakonskim odredbama i regulativama. Podaci kao što sui me,prezime,adresa, e-mail,telefon i drugo, koristimo isključivo da bismo uspešno obradili Vašu porudzbinu, a sve u cilju pružanja kvalitetne usluge. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost podataka svih naših korisnika. Svi zaposleni su u obavezi za poštovanje načela politike privatnosti podataka. Vaše podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe, niti ih prosleđujemo trećim licima. Na Vaš zahtev, obavestićemo Vas pisanim putem, da li posedujemo Vaše lične podatke i koji su podaci u pitanju. Korisnik ima pravo da traži izmene i brisanje podataka koje je stranica prikupila. Preduzeli smo sve potrebne mere kako bi se Vaši podaci zaštitili od gubitka, nedopuštene izmene, krađe ili pristupa.

Registracijom i korišćenjem naše internet prodavnice, smatra se da je korisnik pročitao, razumeo i prihvatio pravila zaštite ličnih podataka.

TIM OFFICE SHOP