OFFICE SHOP – USLOVI KORIŠĆENJA

Sedište firme: Prvoboraca 24 d,Beograd

Matični broj: 64915827

Pib: 110597769

Adresa za prijem elektronske pošte: office@namestajzakancelarije.rs

Adresa za prijem pošte: Prvoboraca 24 d/12 , Beograd – Rakovica

OPŠTI USLOVI KORIŠĆENJA

Firma Vladan Kojić Pr Office Shop je vlasnik sajta namestajzakancelarije.rs.

Posetom ili kupovinom na našem sajtu,prihvatate uslove korišćenja koji su navedeni u daljem tekstu. Zadržavamo pravo da bez prethodnog obaveštenja,vršimo izmene i dopune “Uslova korišćenja“.

Za sva pravna pitanja,nadležan je sud u Beogradu. Office Shop i Vi kao kupac ,ste saglasni da je za eventualne sporove,nadležan sud u Beogradu i primenjuju se zakoni koji važe u Srbiji,bez obzira ako se zakon koji se primenjuje u Vašem regionu,razlikuje od zakona na teritoriji Republike Srbije.

CENE NA SAJTU

Sve cene su iskazane u dinarima bez uračunatog pdv-a. Ukoliko stičete pravo na odbitak pdv-a,na kompletan saldo neće biti dodat pdv.

Office Shop zadržava pravo da promeni cene bez prethodne najave. Trudimo se da cene na sajtu budu ažurne.

O PORUDZBINAMA

www.namestajzakancelarije.rs garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi odgovaraju specifikaciji na sajtu. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta,obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo,a sve troškove zamene snosimo mi. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog neadekvatnim rukovanjem od strane kupca.

• Nakon prijema porudzbine putem sajta,prodavac je obavezan da izvrši telefonsku ili emai potvrdu iste. Tek nakon naše potvrde i slanja validnog predračuna,Office Shop smatra da je porudzbina validna
  • Kupac ima pravo da izvrši povraćaj robe bez oštećenja u roku od 15 dana
  • Prodavac se obavezuje da poručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku
  • U slučaju bilo kakve promene,prodavac je dužan da obavesti kupca

Office Shop zadržava diskreciono pravo da određene porudzbine odbije

NAČINI PLAĆANJA

Ukoliko kupujete robu kod nas, plaćanje možete izvršiti avansnom uplatom  virmanski na račun . Uz svaku kupovinu,dobijate odgovarajuću fakturu.

NAČIN I TROŠAK DOSTAVE

Svu robu koju kupite kod nas,mi isporučujemo i montiramo,osim u slučaju kada kupcu odgovara da je sam preuzme,a sve u dogovoru sa nama. Isporuka i montaža za bilo koju vrednost robe na užoj teritoriji Beograda je besplatna.

Robu isporučujemo i na celoj teritoriji Srbije,a trošak dostave zavisi od udaljenosti kupca,kao i količine poručene robe. Najbolje je da nas kontaktirate po tom pitanju.

REKLAMACIJE,SAOBRAZNOST I GARANCIJA

Sva roba kupljena kod nas podleže saobraznosti ili garanciji po zakonu u zavisnosti od vrste robe. Svaka reklamacija,uz račun,se rešava prema zakonu o zaštiti potrošača.

POVRAĆAJ NOVCA

Povraćaj novca po bilo kom osnovu,vrši se isključivo na tekući račun kupca.

ZAŠTITA POTROŠAČA U OSTVARIVANJU PRAVA IZ UGOVORA NA DALJINU I UGOVORA KOJI SE ZAKLJUČUJU IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA

Zakon o zaštiti potrošača “Službeni glasnik RS,dr 62 od 13 juna 2014, 6 od 28 juna 2016,-dr zakon,44 od 8 juna 2018,dr “

Preuzmite obrazac za odustajanje od trgovine

SADRŽAJ SAJTA I VLASNIŠTVO

Informacije na sajtu namestajzakancelarije.rs ,a to uključuje slike,tekstove i drugo ,su u vlasništvu kompanije Office Shop i bez naše dozvole se ne smeju kopirati.

PRAVO NA PRIVATNOST I BEZBEDNOST

U skladu sa zakonom o zaštiti ličnih podataka,podaci koje ostavljaju potrošači na sajtu, koriste se isključivo za komunikaciju u slučajevima kupovine i isporuke robe. Office Shop lične podatke kupaca ne koristi za druge namene,niti će to raditi.

Potvrda o izvršenoj registraciji

Potvrda o izvršenom evidentiranju za PDV

Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu